Професійне управління проєктами: занурення в інструментарій – ONLINE
Як поліпшити свої результати з використанням нових інструментів і кращих практик
Новий крок на шляху застосування своїх знань: як на рівні підвищення особистої ефективності керівника проєкту, так і на рівні досягнення компанією бізнес-результатів. Ігровий формат, велика кількість практичних завдань дозволяють учасникам не тільки дізнатися, а й засвоїти нові методи та техніки управління проєктами.
![]() |
Програма «Basic» |
![]() |
ONLINE, з 09:30 до 13:00 |
![]() |
4 дні (16 академічних годин) - 4 зайняття |
![]() |
|
![]() |
Так |
![]() |
16 PDU's |
|
Що і навіщо?
Інтенсивний курс для засвоєння кращих і необхідних керівнику проєктів практик для сучасного управління проєктами.
Кому буде цікаво:
- Керівникам проєктів,
- Учасникам проєктних команд,
- Керівникам проєктних офісів,
- Методологам управління проєктами
- Коучам проєктних команд
Основні модулі практикуму:
- Основні поняття і ключові концепції методології управління проєктами.
- Уміння виявляти різні цілі зацікавлених (і не дуже) сторін.
- Методи визначення пріоритетності вимог.
- Поглиблений інструментарій роботи з командою проєкту — робота з конфліктами, ролі в команді, стадії розвитку команди.
- Управління ризиками проєктів.
- Якість продукту і якість проєкту — не одне і те ж.
- Зміни в проєкті — природний процес.
- Проєктний офіс як інструмент контролю прийняття ефективних рішень.
Корисні інструменти:
- Шаблон. Статут проєкту.
- Шаблон. Аналіз зацікавлених сторін проєкту. Визначення вимог зацікавлених сторін. Розробка плану дій по роботі з ключовими зацікавленими сторонами.
- Шаблон. Формування ієрархічної структури робіт проєкту по продуктах проєкту.
- Шаблон. Карта ризиків проєкту.
- Оцінка команди за Белбіном.
Програма:
День 1
- Управління проєктами у світі: тенденції, найвпливовіші проєкти за останні 50 років
- Ініціація: визначення зацікавлених сторін і їх цілей/інтересів у проєкті
День 2
- Планування. Зміст: методи пріоритетності вимог
- Планування. Зміст: створення ІСР (WBS) по кейсу
- Планування. Розклад і бюджет
День 3
- Планування. Команда: Стадії розвитку команди. Роль керівника на різних стадіях розвитку команди
- Планування. Команда: Методи вирішення конфліктів
- Планування. Команда: Крос-функціональність. Ролі в команді по Белбіну
День 4
- Планування. Ризики: Створення карти ризиків
- Виконання, моніторинг і контроль: Робота зі стейкхолдерами. Переговори за інтересами
- Виконання, моніторинг і контроль: Робота зі змінами
- Завершення: засвоєні уроки