Навчання

Вхід до Spiderhelp UKR | RUS | ENG Пошук

Facebook

Технології Управління Спайдер Україна

Improving performance
people and projects
 

Угору

Ефективна комунікація з замовником проєкту

Ідеальне замовлення - це коли важливий клієнт замовляє важливій компанії критично важливу послугу. У такій ситуації всі сторони зацікавлені в результаті і працюють над ним з цікавістю. Чи часто так трапляється? І що можна зробити, щоб траплялося частіше?

Можна вміти і застосовувати принципи роботи із запитами клієнтів так, щоб результат проєкту був зрозумілий обом сторонам спочатку. І бажано, щоб не тільки в теорії.

Подарункові сертифікати
Участь у цьому практикумі можна подарувати. Детальніше
Консультант і передача особистого досвіду:
Наталя Старинська

Наталя Старинська

Консультант з управління проєктами
PMP Сертифікований Game Leader
Програма Програма: Програма розвитку soft skills
Місце проведення Місце проведення: ONLINE або OFFLINE
Тривалість Тривалість: 1 (OFFLINE) або 2 (ONLINE) дні,
8 академічних годин
Дати проведення Дати проведення: Відкрита дата
Мова Мова: українська, російська
Сертифікат про навчання Сертифікат про навчання: Так
Вартість Вартість: 5000 грн. (180 дол. США)
Що і навіщо?

Цей практикум створено для розвитку вміння вести первинні переговори із замовником так, щоб уявлення про результати, терміни, критерії якості та методики досягнення результату проєкту були однаковими в обох сторін і співвідносились з наявним бюджетом. Визначимо принципи для зовнішніх і внутрішніх клієнтів. Крім того, сформуємо стратегію спілкування з замовником проєкту, яка допоможе залишатися в рамках критичних характеристик проєкту. Визначимо разом, хто в ваших проєктах є внутрішнім замовником, і сформуємо систему принципів первинного та подальшого спілкування з ним.

Кому буде корисно:
  • Керівникам проєктів;
  • Керівникам проєктних офісів (РМО);
  • Учасникам проєктних команд;
  • Менеджерам по роботі з клієнтами;
  • Менеджерам з продажів;
  • Бізнес-аналітикам.
Модулі практикуму:
  • Основні закони сприйняття і формування інформації.
  • Принципи роботи із замовленням клієнта і показники успішності його виконання.
  • Етапи формування замовника проєкту як клієнта.
  • Алгоритм підготовки до зустрічі з клієнтом.
  • Моделі збору, аналізу та використання інформації про клієнта.
  • Основні інтереси клієнтів. «Визначення кореня запиту».
  • Алгоритм формування очікуваного результату проєкту.
  • Принципи формування лояльності у замовника.
  • Канали і правила підтримки комунікації з замовником.
  • Правила реагування на заперечення замовника.
Корисні інструменти:
  • Методика опитування клієнта.
  • Діагностика прихованих потреб.
  • Тест по Дейл Мортінсену для менеджерів по роботі з клієнтами.
  • Алгоритм підготовки до зустрічі.
  • Методи роботи з запереченнями.
Форми і формати навчання та напрацювання нових навичок:
  • Теорія з коментарями консультанта;
  • Практичні завдання для використання інструментів і навичок;
  • Рольові ігри;
  • Кейсові завдання.