Ефективна комунікація з замовником проєкту
Ідеальне замовлення - це коли важливий клієнт замовляє важливій компанії критично важливу послугу. У такій ситуації всі сторони зацікавлені в результаті і працюють над ним з цікавістю. Чи часто так трапляється? І що можна зробити, щоб траплялося частіше?
Можна вміти і застосовувати принципи роботи із запитами клієнтів так, щоб результат проєкту був зрозумілий обом сторонам спочатку. І бажано, щоб не тільки в теорії.
Участь у цьому практикумі можна подарувати. Детальніше
![]() |
Програма розвитку soft skills |
![]() |
ONLINE або OFFLINE |
![]() |
1 (OFFLINE) або 2 (ONLINE) дні, 8 академічних годин |
![]() |
Відкрита дата |
![]() |
українська, російська |
![]() |
Так |
5000 грн. (180 дол. США) |
Що і навіщо?
Цей практикум створено для розвитку вміння вести первинні переговори із замовником так, щоб уявлення про результати, терміни, критерії якості та методики досягнення результату проєкту були однаковими в обох сторін і співвідносились з наявним бюджетом. Визначимо принципи для зовнішніх і внутрішніх клієнтів. Крім того, сформуємо стратегію спілкування з замовником проєкту, яка допоможе залишатися в рамках критичних характеристик проєкту. Визначимо разом, хто в ваших проєктах є внутрішнім замовником, і сформуємо систему принципів первинного та подальшого спілкування з ним.
Кому буде корисно:
- Керівникам проєктів;
- Керівникам проєктних офісів (РМО);
- Учасникам проєктних команд;
- Менеджерам по роботі з клієнтами;
- Менеджерам з продажів;
- Бізнес-аналітикам.
Модулі практикуму:
- Основні закони сприйняття і формування інформації.
- Принципи роботи із замовленням клієнта і показники успішності його виконання.
- Етапи формування замовника проєкту як клієнта.
- Алгоритм підготовки до зустрічі з клієнтом.
- Моделі збору, аналізу та використання інформації про клієнта.
- Основні інтереси клієнтів. «Визначення кореня запиту».
- Алгоритм формування очікуваного результату проєкту.
- Принципи формування лояльності у замовника.
- Канали і правила підтримки комунікації з замовником.
- Правила реагування на заперечення замовника.
Корисні інструменти:
- Методика опитування клієнта.
- Діагностика прихованих потреб.
- Тест по Дейл Мортінсену для менеджерів по роботі з клієнтами.
- Алгоритм підготовки до зустрічі.
- Методи роботи з запереченнями.
Форми і формати навчання та напрацювання нових навичок:
- Теорія з коментарями консультанта;
- Практичні завдання для використання інструментів і навичок;
- Рольові ігри;
- Кейсові завдання.