Ефективна комунікація в команді проєкту
Сучасний керівник проєкту витрачає 48 хвилин кожної години свого робочого часу на спілкування з членами проєктної команди, іншими менеджерами та постачальниками. Таким чином, 80% часу керівника проєкту - це комунікації.
Ефективний керівник проєкту визначається не по швидкості просування по кар'єрним грейдам, а за кількістю та якістю виконуваної ним роботи, а також за рівнем задоволеності і ефективності його команди. Адже сенс будь-якої комунікації полягає в здатності впливати на ту реакцію, яку ми отримуємо від співрозмовника. Нам же потрібно працювати не для «розкоші спілкування», як говорив Екзюпері, а для досягнення результату в рамках ділової взаємодії в проєкті.
Участь у цьому практикумі можна подарувати. Детальніше
Консультант і передача особистого досвіду:

Аліна Піддубна
Професійна керівниця проєктами з досвідом понад 10 років. Тренерка та консультантка з управління проєктами, портфелем проєктів, розвитку РМО та організаційних трансформаційPMP к.е.н., PMI-ACP, CLSSGB, PSM (I), PMO-CP
![]() |
Програма розвитку soft skills |
![]() |
ONLINE або OFFLINE |
![]() |
2 (OFFLINE) або 4 (ONLINE) дні, 16 академічних годин |
![]() |
Відкрита дата |
![]() |
українська, російська |
![]() |
Так |
7000 грн. (250 дол. США) |
Що і навіщо?
Мета практикуму - розвиток ваших комунікативних навичок, який базується на принципі психологічної рівності партнерів (тобто узгодження інтересів і намірів, використання договору, який служить і засобом об'єднання, і засобом тиску, силовим елементом). Отримані навички і знання забезпечать вам ефективну психологічну взаємодію в команді в перебігу руху до спільної мети. Ці навички є загальнолюдською цінністю і тому дозволяють налагодити, зберігти і розвинути взаємодію навіть в тих ситуаціях, коли вона, здавалося б, приречена на неефективність.
Кому буде корисно:
- Керівникам проєктів;
- Учасникам проєктних команд;
- Фасилітаторам та коучам проєктних команд.
Модулі практикуму:
- Складові і цілі ефективної комунікації,
- Позиції сторін в комунікації,
- Застосування правил конструктивної похвали і критики,
- Практика технік "активного слухання",
- Формула спілкування,
- Делегування,
- Підготовка і проведення наради.
Корисні інструменти:
- Формування звички використання прийнятних формулювань, що допомагають розумінню та прийняттю інформації слухачем;
- Рекомендації з вироблення загальнокомандних правил комунікації;
- Методика організації та проведення нарад з максимальною користю.
Форми і формати навчання та напрацювання нових навичок:
- Теорія з коментарями консультанта
- Рольові ігри зі складних комунікативних ситуацій в аудиторії
- Відеоаналіз прикладів
- Робота з різними формами зворотного зв'язку