Навчання

Вхід до Spiderhelp UKR | RUS | ENG Пошук

Facebook

Втілення ваших ідей у життя
через управління проєктами

Угору

Ефективна комунікація в команді проєкту

Сучасний керівник проєкту витрачає 48 хвилин кожної години свого робочого часу на спілкування з членами проєктної команди, іншими менеджерами та постачальниками. Таким чином, 80% часу керівника проєкту - це комунікації.

Ефективний керівник проєкту визначається не по швидкості просування по кар'єрним грейдам, а за кількістю та якістю виконуваної ним роботи, а також за рівнем задоволеності і ефективності його команди. Адже сенс будь-якої комунікації полягає в здатності впливати на ту реакцію, яку ми отримуємо від співрозмовника. Нам же потрібно працювати не для «розкоші спілкування», як говорив Екзюпері, а для досягнення результату в рамках ділової взаємодії в проєкті.

Подарункові сертифікати
Участь у цьому практикумі можна подарувати. Детальніше

 

Подарунковий сертифікат

Консультант і передача особистого досвіду:
Аліна Піддубна

Аліна Піддубна

Професійна керівниця проєктами з досвідом понад 10 років. Тренерка та консультантка з управління проєктами, портфелем проєктів, розвитку РМО та організаційних трансформацій
Авторизований РМР тренер PMP к.е.н., PMI-ACP, CLSSGB, PSM (I), PMO-CP
Програма Програма: Програма розвитку soft skills
Місце проведення Місце проведення: ONLINE або OFFLINE
Тривалість Тривалість: 2 (OFFLINE) або 4 (ONLINE) дні,
16 академічних годин
Дати проведення Дати проведення: Відкрита дата
Мова Мова: українська, російська
<nobr>Сертифікат про навчання</nobr> Сертифікат про навчання: Так
Бонус Бонус: 16 PDU's
Вартість Вартість: 7 000 грн. (250 дол. США)
Що і навіщо?

Мета практикуму - розвиток ваших комунікативних навичок, який базується на принципі психологічної рівності партнерів (тобто узгодження інтересів і намірів, використання договору, який служить і засобом об'єднання, і засобом тиску, силовим елементом). Отримані навички і знання забезпечать вам ефективну психологічну взаємодію в команді в перебігу руху до спільної мети. Ці навички є загальнолюдською цінністю і тому дозволяють налагодити, зберігти і розвинути взаємодію навіть в тих ситуаціях, коли вона, здавалося б, приречена на неефективність.

Кому буде корисно:
  • Керівникам проєктів;
  • Учасникам проєктних команд;
  • Фасилітаторам та коучам проєктних команд.
Модулі практикуму:
  • Складові і цілі ефективної комунікації,
  • Позиції сторін в комунікації,
  • Застосування правил конструктивної похвали і критики,
  • Практика технік "активного слухання",
  • Формула спілкування,
  • Делегування,
  • Підготовка і проведення наради.
Корисні інструменти:
  • Формування звички використання прийнятних формулювань, що допомагають розумінню та прийняттю інформації слухачем;
  • Рекомендації з вироблення загальнокомандних правил комунікації;
  • Методика організації та проведення нарад з максимальною користю.
Форми і формати навчання та напрацювання нових навичок:
  • Теорія з коментарями консультанта
  • Рольові ігри зі складних комунікативних ситуацій в аудиторії
  • Відеоаналіз прикладів
  • Робота з різними формами зворотного зв'язку

Подарунковий сертифікат Повернутися до календаря